До новин

ДАРТ презентує ролики, які отримали нагороду Каннського фестивалю

Державне агентство розвитку туризму відкрило публічний доступ до перегляду промороликів «Кампанії, яка очікує, щоб відбутись».

Ролики, що отримали Срібного Дельфіна на фестивалі Cannes Corporate Media & TV Awards в категорії «Найкращі ролики про туристичні дестинації», були створені на замовлення ДАРТ у 2021 році агенцією ODDEE agency.

2022 року у ДАРТ планувався старт масштабної туристичної кампанії, спрямованої на залучення відвідувачів з усього світу до нашої країни. Вона все ще чекає на свій старт.

Серія «Campaign waiting to happen» складається з трьох коротких промоційних відео. Перше презентує сімейний відпочинок у зимових Карпатах і пропонує іноземцям поринути у світ затишку та сімейного релаксу українських гір. Друге відео відкриває молоді Європи, яка постійно шукає нових вражень, емоцій та смачної їжі, драйвовий та динамічний Київ. Третє відео розраховане на поціновувачів екстремальних подорожей та захоплює гіпнотичними краєвидами Чорнобиля – місця, що застигло у часі.

Як зазначила Голова Державного агентства розвитку туризму Маряна Олеськів, «The Campaign waiting to happen» була представлена на розгляд Каннського журі із великим бажанням показати Україну світові незалежно від обставин.

«Сьогодні усі ми живемо у стані синдрому відкладеного щастя. Лише відкладеного, а не скасованого. Наша промокампанія чекає Перемоги, а відтак ДАРТ таки запросить весь світ до України. Щоб подякувати за те, що стояли з нами поруч весь цей час», - заявила очільниця ДАРТ.

Ролики доступні до перегляду на YouTube каналі Ukraine NOW за посиланням.